Styrelsen tar nu lite sommaruppehåll och önskar er en fin sommar!
Vi är tillbaka med besökstid tisdagen den 18 augusti kl. 17.15–18.15.
Ni når oss som vanligt via mejl, under sommaren kan svarstiden vara något längre än vanligt.
Som alltid ber vi er att göra felanmälan via Blinq för snabbast hantering.
The board is now taking a short summer break and would like to wish you a wonderful summer!
Visiting hours will resume on Tuesday, August 18, from 5:15 PM to 6:15 PM.
During the summer period you can still reach us by email , response times may be a bit longer than usual.
As always, for faster assistance, please submit any fault reports through Blinq